Boldking: iedere man scheert anders

Boldking: iedere man scheert anders
  • Bureaus
  • 24 jan 2020 @ 10:38
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailCampagnesCommercials

Scheermesjesmerk Boldking lanceert een nieuwe internationale ‘Morning Flex’-campagne waarmee het wil laten zien dat scheren anno 2020 flexibiliteit vereist. De moderne man heeft namelijk zo zijn eigen manier van scheren.

Rochdi Darrazi, founder van Boldking, zegt: 'De moderne man scheert anders, minder vaak en óók zijn hoofd en rest van zijn lichaam. Met deze nieuwe campagne benadrukken we onze unique selling point: het flexibele mesje.' Boldking omschrijft de nieuwe campagne als 'a not so typical shaving commercial' die past bij de huidige tijdsgeest. Het merk hoopt hiermee te laten zien dat iedere man zo zijn eigen manier en voorkeur van scheren heeft.

Met de campagne wil Boldking, dat sinds 2013 bestaat, het vertrouwen winnen van de moderne man en de naamsbekendheid onder een breder publiek vergroten. Michael van den Brande (head of brand) zegt: 'We merken dat veel mannen eerst fan worden van onze mesjes. Als dit vertrouwen er is, is de volgende stap naar producten als onze shaving cream of deodorant sneller gemaakt.'

De campagne is in-house ontwikkeld door een creatief team en eigen producers. In de campagne zien we 'fans of the brand', dus geen gecaste modellen. De campagne loopt in elf landen en bestaat uit drie tv-commercials, social media-uitingen en printadvertenties.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken