Boldking: iedere man scheert anders
- Bureaus
- 24 jan 2020 @ 10:38
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnesCommercials
- 24 jan 2020 @ 10:38
- Lucas Boon
Scheermesjesmerk Boldking lanceert een nieuwe internationale ‘Morning Flex’-campagne waarmee het wil laten zien dat scheren anno 2020 flexibiliteit vereist. De moderne man heeft namelijk zo zijn eigen manier van scheren.
Rochdi Darrazi, founder van Boldking, zegt: 'De moderne man scheert anders, minder vaak en óók zijn hoofd en rest van zijn lichaam. Met deze nieuwe campagne benadrukken we onze unique selling point: het flexibele mesje.' Boldking omschrijft de nieuwe campagne als 'a not so typical shaving commercial' die past bij de huidige tijdsgeest. Het merk hoopt hiermee te laten zien dat iedere man zo zijn eigen manier en voorkeur van scheren heeft.
Met de campagne wil Boldking, dat sinds 2013 bestaat, het vertrouwen winnen van de moderne man en de naamsbekendheid onder een breder publiek vergroten. Michael van den Brande (head of brand) zegt: 'We merken dat veel mannen eerst fan worden van onze mesjes. Als dit vertrouwen er is, is de volgende stap naar producten als onze shaving cream of deodorant sneller gemaakt.'
De campagne is in-house ontwikkeld door een creatief team en eigen producers. In de campagne zien we 'fans of the brand', dus geen gecaste modellen. De campagne loopt in elf landen en bestaat uit drie tv-commercials, social media-uitingen en printadvertenties.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing