Brandmeester maakt rechtsbijstand toegankelijk

Brandmeester maakt rechtsbijstand toegankelijk
  • Bureaus
  • 14 jan 2020 @ 09:51
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Voor wie niet goed weet hoe voor zichzelf op te komen, lanceert juridisch hulpverlener Brandmeester in samenwerking met XXS Amsterdam een nieuwe campagne. Hiermee verleent het nieuwe merk rechtsbijstand aan mensen zonder verzekering.

Brandmeester stelt dat er een grote groep Nederlanders bestaat die niet in aanmerking komt voor sociale advocatuur, maar ook de tarieven van 'een reguliere uurtje-factuurtje advocaat' niet kan betalen. En dan maar het recht mijden. Door het bieden van juridische hulp in vier stappen met een vaste prijs per stap, wil Brandmeester het recht voor iedereen toegankelijk maken.

XXS Amsterdam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne. John de Vries (creatieve director) zegt: 'Als assertieve Nederlanders komen we graag voor onszelf op. De hoofdpersoon in de campagne, Fred Bok, is geen uitzondering op die regel. Maar als het te ingewikkeld wordt, biedt Brandmeester voor Fred gelukkig een heldere oplossing. We hopen hiermee het Brandmeester-merk op een sympathieke en onderscheidende manier neer te zetten.'

De campagne wordt uitgerold op tv en online.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken