DVJ Insights opent kantoor in Duitsland

DVJ Insights opent kantoor in Duitsland
  • Bureaus
  • 20 jan 2020 @ 15:05
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Onderzoek

DVJ Insights breidt zijn activiteiten in Duitsland uit met de opening van een kantoor in Hamburg. Het marketing en analytics bureau gevestigd in Nederland en de UK, wil dichter bij de Duitse markt en huidige activiteiten staan.

De opening van het kantoor in Hamburg is fundamenteel om te voldoen aan de continu groeiende en veranderende behoeften van klanten in Duitsland. Een Duits kantoor ondersteunt eveneens de Europese focus van het bedrijf.

DVJ Insights is de afgelopen jaren naar eigen zeggen aanzienlijk gegroeid door de merkgroei gerelateerde, innovatieve en holistische methodes in onderzoek en data analytics. In 2018 werd het bedrijf uitgeroepen tot het beste marketing research en analytics bureau en won de afgelopen twee jaar de FD Gazelle Award voor een van de snelst groeiende bedrijven in Nederland. Om de Duitse markt nog beter te bedienen opent het bedrijf nu een kantoor in Hamburg. De lancering betekent ook dat de brand growth study (een grootschalig onderzoek onder marketeers over de ingrediënten van merkgroei) wordt uitgebreid naar de Duitse markt.

De opening van het kantoor in Hamburg is fundamenteel om te voldoen aan de continu groeiende en veranderende behoeften van klanten in Duitsland

Het Duitse kantoor zal worden geleid door Managing Partners Erk Maassen (op de foto rechts) en Stephan Knäble (links op de foto), zij zullen verantwoordelijk zijn voor de opbouw van de business in Duitsland. Maassen heeft in de loop van zijn internationale carrière, en meest recentelijk als Commercieel Directeur bij GfK Duitsland, ruime ervaring opgedaan in de bijdrage die analytics en data-driven marketing leveren aan zakelijk succes. Knäble heeft de industrie aanzienlijk vormgegeven met de lancering van het GfK Cross Media Link panel voor de optimalisatie van crossmediacampagnes, en meer recentelijk, als Global VP GfK-consumenten panels, op het gebied van innovatieve oplossingen voor categorie- en shopperbeheer met de koppeling van gegevens van surveys en aankoopgedrag.

Lucas Hulsebos, CEO DVJ Insights: ‘Met de opening van een kantoor in Hamburg kunnen we onze Duitse en internationale klanten en projecten nóg beter faciliteren met behulp van een sterk, gedreven en in de markt welbekend team. Het stelt ons ook in staat om onze Academic Board-activiteiten in Duitsland uit te breiden, evenals ons Ingredients for Brand Growth Concept, dat we zullen organiseren met onze partner Werben & Verkaufen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken