Koopmans viert 'echte verjaardag'
- Bureaus
- 28 apr 2020 @ 11:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesContent
- 28 apr 2020 @ 11:19
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne moedigt bakmerk Koopmans alle jarigen aan om er ondanks corona een mooi feest van te maken. Opa en oma komen dus gewoon (virtueel) op bezoek.
'Een taart bakken is nu het probleem niet, maar hoe krijg je het bezoek virtueel over de vloer? En hoe vier je toch een goed feestje? Vooral voor kinderen is het even schakelen - en daarmee voor opa's en oma's. Met deze campagne zorgen we ervoor dat de visite er gewoon bij is', aldus Koopmans (onderdeel van Dr. Oetker) in een persverklaring. De campagne (tv en online) is ontwikkeld in samenwerking met Being There en Wefilm.
Op koopmans.com/echteverjaardag vindt de bezoeker 'beeldbel-tips' waardoor het net lijkt alsof de verjaardagstafel vol met bezoek zit.
Bart Heiboer, creatief directeur van Being There, zegt: 'In deze tijd is niet zozeer het idee, maar eerder de productie een uitdaging. Zeker voor een mensenmerk als Koopmans. Samen met Wefilm zijn we tot een mooi en verantwoord eindresultaat gekomen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing