BubbelFrisss komt met 'Lockdown Limo'

BubbelFrisss komt met 'Lockdown Limo'
  • Bureaus
  • 20 mei 2020 @ 12:13
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Social mediaCampagnesRetail

Generatie Z (geboren tussen 1995-2010) heeft het zwaar met het feit dat ze niet kunnen chillen en feesten met hun vrienden, vindt BubbelFrisss (onderdeel van Riedel). Reden voor het frisdrankmerk om de 'Lockdown Limo' te lanceren. Een aftermovie van de activatie staat nu online.

De begeleidende campagne is ontwikkeld door Capitola. Op Instagram nodigden de influencers Don de Jong, Celine Dept en Michiel Callebaut jongeren uit om kans te maken op een 'bizar verfrissend feestje' in de lockdown-limo van BubbelFrisss. De limousine was volledig gepimpt met fruit, bubbels en gadgets en coronaveilig gemaakt met 1,5m-schermen. De activatievideo (zie onder) staat nu online.

Voor de campagne ligt de focus vooral op online, waar de doelgroep van BubbelFrisss, Gen Z, zich voornamelijk bevindt. Er wordt video advertising ingezet en er verschenen recent verschillende vlogs en social media-posts van de genoemde influencers.

Cindy Voest, marketing manager bij BubbelFrisss, zegt: 'Deze activatie is niet alleen een positieve boost voor onze doelgroep, maar ook voor alle ouders, buren en toeschouwers Zeker in een tijd waarin jongeren staan te popelen om het huis uit te gaan en vrienden te zien.'

Bekijk hieronder de activatievideo:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken