FNV: vakbondsleden openen hun deuren

FNV: vakbondsleden openen hun deuren
  • Bureaus
  • 18 mei 2020 @ 10:48
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MaatschappijCampagnes

Nederland gaat weer open, maar hoe werkt de anderhalve-meter-economie in de praktijk? In een nieuwe campagne, ontwikkeld door Brandstof360, geeft de Federatie Nederlandse Vakbeweging (FNV) antwoord op die vraag.

In de tv-commercial (zie onder) zien we vakbondsleden uit verschillende beroepsgroepen die worstelen met vragen over veilig werken en hun inkomen. Ze open letterlijk hun deuren om weer naar buiten te gaan: aan het werk.

'Herkenbaar voor iedereen dus. Want de toekomst is onzeker. Wij weten als geen ander met welke problemen werkend Nederland te maken heeft. Bovendien heeft de FNV op dit vlak een legitieme claim: wij kunnen écht helpen. Sluit je dus aan', aldus de FNV.

De campagne, ontwikkeld door reclamebureau Brandstof360 in samenwerking met Calamity Jane, wordt uitgerold op tv, radio en online. De spot is ingesproken door Kitty Jong, vice-voorzitter van de FNV.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken