FNV: vakbondsleden openen hun deuren
- Bureaus
- 18 mei 2020 @ 10:48
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MaatschappijCampagnes
- 18 mei 2020 @ 10:48
- Lucas Boon
Nederland gaat weer open, maar hoe werkt de anderhalve-meter-economie in de praktijk? In een nieuwe campagne, ontwikkeld door Brandstof360, geeft de Federatie Nederlandse Vakbeweging (FNV) antwoord op die vraag.
In de tv-commercial (zie onder) zien we vakbondsleden uit verschillende beroepsgroepen die worstelen met vragen over veilig werken en hun inkomen. Ze open letterlijk hun deuren om weer naar buiten te gaan: aan het werk.
'Herkenbaar voor iedereen dus. Want de toekomst is onzeker. Wij weten als geen ander met welke problemen werkend Nederland te maken heeft. Bovendien heeft de FNV op dit vlak een legitieme claim: wij kunnen écht helpen. Sluit je dus aan', aldus de FNV.
De campagne, ontwikkeld door reclamebureau Brandstof360 in samenwerking met Calamity Jane, wordt uitgerold op tv, radio en online. De spot is ingesproken door Kitty Jong, vice-voorzitter van de FNV.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing