Lassie kiest voor Abovo Media
- Bureaus
- 14 mei 2020 @ 14:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenStrategie
- 14 mei 2020 @ 14:19
- Lucas Boon
Rijstmerk Lassie brengt zijn online en offline media-activiteiten onder bij Abovo Media. De samenwerking is tot stand gekomen na een heroriëntatie van Lassie in samenwerking met reclamebureau Epidemie.
Aanleiding voor deze heroriëntatie ten aanzien van een mediabureau is de vernieuwde omnichannel-strategie van Lassie. Het merk wil laten zien dat de consument met zijn producten gezond, lekker en gevarieerd kan eten. Anderzijds spreekt Lassie de ambitie uit het merk meer te willen laden. Dit vraagt om een verdere professionalisering van de marketingcommunicatie.
Paul Stam, marketing & innovation manager bij Lassie Nederland, zegt: 'We waren op zoek naar een mediabureau dat samen met ons en ons reclamebureau Epidemie een drie-eenheid kan vormen. Alleen dergelijke samenwerkingen kunnen in mijn ogen zorgen voor consistentie en synergie tussen creatie en media. In Abovo hebben we deze veelzijdige mediapartner gevonden.'
Josine Hemrika-Pelt, client service director bij Abovo Media, voegt toe: 'De ambitie en professionele kijk op marketing en communicatie van Lassie maken dat wij uitzien naar deze samenwerking.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing