Defensie kiest (weer) voor Steam
- Bureaus
- 25 jun 2020 @ 16:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ArbeidsmarktKlanten
- 25 jun 2020 @ 16:28
- Lucas Boon
De aanbesteding van Defensie is opnieuw gegund aan arbeidsmarkt-communicatiebureau Steam uit Amsterdam. Dat maakt het Ministerie van Defensie bekend na een selectie en 'gunningsfase'.
Steam vervult de rol van strategisch en conceptueel bureau voor de employer branding van Defensie. Beide partijen werken al langere tijd met elkaar samen en die samenwerking wordt nu dus voortgezet.
Defensie werft jaarlijks 4.000 mensen binnen verschillende doelgroepen en vakgebieden, van militairen tot burgermedewerkers. De marketinguitingen van Defensie, ontwikkeld door Steam, moeten aansluiten bij de belevingswereld van deze diverse groepen.
Maarten Kuipers, creative director bij Steam, zegt: 'We zijn ontzettend blij dat we ons voor het belangrijke werk van Defensie kunnen blijven inzetten en kijken ernaar uit om opnieuw impactvolle communicatie te maken voor de krijgsmacht.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing