FIFA Museum digitaal zichtbaarder

FIFA Museum digitaal zichtbaarder
  • Bureaus
  • 4 jun 2020 @ 11:07
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Het FIFA World Football Museum in Zurich, een dochteronderneming van FIFA, heeft na een intensieve pitch Dept aangewezen om ondersteuning te bieden bij drie projecten.

Het digital agency zal het FIFA World Football Museum bijstaan op gebied van digital marketing, communitymanagement op sociale media en bij de herlancering van de website. Daarmee versterkt het museum, dat tijdens de intelligente lockdown tijdelijk gesloten was, haar digitale aanwezigheid en maakt het de website toegankelijker voor (online) bezoekers.

Dept zal het FIFA World Football Museum bijstaan op gebied van digital marketing, communitymanagement op sociale media en bij de herlancering van de website

Het FIFA World Football Museum heeft voor Dept gekozen vanwege de full-funnel aanpak die het digital agency kan bieden. Zowel data als technologie en creativiteit hebben een belangrijke rol in de samenwerking. Daarnaast heeft Dept bewezen goede prestaties te kunnen leveren in hoog tempo en biedt het veel toegevoegde waarde op strategisch niveau.

Strategische gids

Er wordt momenteel gewerkt aan de ontwikkeling van een digitale marketingstrategie voor de komende jaren. Daarnaast is de voorbereiding voor de website herlancering in volle gang; begin juli zal deze plaatsvinden. Dept adviseert het museum bovendien over de communicatie op Facebook, Twitter, Instagram en YouTube, zodat het zowel in de huidige tijd als daarna relevant en betrokken blijft. Om het communitymanagement te verbeteren en efficiënter te maken, stelt Dept hier een strategische gids voor op.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken