FIFA Museum digitaal zichtbaarder
- Bureaus
- 4 jun 2020 @ 11:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 4 jun 2020 @ 11:07
- Sjaak Hoogkamer
Het FIFA World Football Museum in Zurich, een dochteronderneming van FIFA, heeft na een intensieve pitch Dept aangewezen om ondersteuning te bieden bij drie projecten.
Het digital agency zal het FIFA World Football Museum bijstaan op gebied van digital marketing, communitymanagement op sociale media en bij de herlancering van de website. Daarmee versterkt het museum, dat tijdens de intelligente lockdown tijdelijk gesloten was, haar digitale aanwezigheid en maakt het de website toegankelijker voor (online) bezoekers.
Dept zal het FIFA World Football Museum bijstaan op gebied van digital marketing, communitymanagement op sociale media en bij de herlancering van de website
Het FIFA World Football Museum heeft voor Dept gekozen vanwege de full-funnel aanpak die het digital agency kan bieden. Zowel data als technologie en creativiteit hebben een belangrijke rol in de samenwerking. Daarnaast heeft Dept bewezen goede prestaties te kunnen leveren in hoog tempo en biedt het veel toegevoegde waarde op strategisch niveau.
Strategische gids
Er wordt momenteel gewerkt aan de ontwikkeling van een digitale marketingstrategie voor de komende jaren. Daarnaast is de voorbereiding voor de website herlancering in volle gang; begin juli zal deze plaatsvinden. Dept adviseert het museum bovendien over de communicatie op Facebook, Twitter, Instagram en YouTube, zodat het zowel in de huidige tijd als daarna relevant en betrokken blijft. Om het communitymanagement te verbeteren en efficiënter te maken, stelt Dept hier een strategische gids voor op.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing