Unilever en Gravity slaan handen ineen
- Bureaus
- 16 jun 2020 @ 12:10
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 16 jun 2020 @ 12:10
- Lucas Boon
Creatief digitaal bureau Gravity en multinational Unilever gaan een samenwerkingsovereenkomst voor vijf jaar aan. Het bureau uit Amersfoort gaat de Unilever-merken ondersteunen met digitale diensten als strategie, design en data.
Beeld: Unilever-kantoor in Rotterdam.
Gravity is hiermee een van de zeven bureaus dat preferred supplier van Unilever is. Eerder ontwikkelde Gravity al de Babynamen-app voor Zwitsal (merk van Unilever). De multinational spreekt de ambitie uit om in de toekomst meer platformen in het leven te roepen die zich richten op 'thema's die inspelen in het leven van de doelgroepen' van zijn merken.
Marco Groenendijk, managing director van Gravity, zegt: 'Alle digitale producten die wij maken moeten voldoen aan onze simplicity moves-filosofie. Dat houdt in dat het product voor de eindgebruiker simpel is en voor zichzelf spreekt. Alleen op die manier bereik je een goede adoptiegraad en breng je mensen in beweging. Dat is bij uitstek een belangrijke doelstelling voor Unilever en het FMCG-ecosysteem waar zij zich in bevinden.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing