Neew 'thrilled' met klant Walibi
- Bureaus
- 10 jul 2020 @ 14:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 10 jul 2020 @ 14:30
- Sjaak Hoogkamer
Na een kort pitchtraject heeft het pretpark Neew gekozen als creatieve partner. Walibi profileerde zich de afgelopen jaren als ultiem thrillpark voor tieners en jongvolwassenen, deze focus wordt nu verbreed naar gezinnen met kinderen als doelgroep.
Naast spectaculaire achtbanen heeft het park namelijk ook verrassend veel attracties voor de kleinere thrill seekers. Mandy van der Tak, Marketing Manager Walibi: ‘Walibi Holland heeft de strategische keuze gemaakt om naast de huidige doelgroep, tieners en jongvolwassenen, ook meer focus te leggen op een nieuwe doelgroep: gezinnen met kinderen. Om die reden wil Walibi de huidige merkpositionering maar ook het merkconcept optimaliseren. Neew heeft ons verrast met een creatief concept dat beide doelgroepen aanspreekt, waarbij we de huidige pay-off Hardgaan kunnen behouden. Met name de rijkheid, originaliteit en vele slimme mogelijkheden binnen dit concept, waren voor ons redenen om voor Neew te kiezen als nieuw creatief partner.’
Walibi kiest Neew als nieuw bureau en focust voortaan ook op gezin met kids
‘Een pretpark als klant…Wat wil je als creatief bureau nog meer!? We kunnen niet wachten om samen met Walibi aan de slag te gaan. Er ligt een mooie business challenge waarbij we heel veel kansen zien,’ aldus Managing Partner bij Neew, Jascha Hoogendijk.
Eind mei opende Walibi weer haar deuren. Een stuk later dan voorgaande jaren en met een beperkte bezoekerscapaciteit vanwege Covid-19. Desondanks zullen het bureau en Walibi deze zomer de productie van de eerste campagnes onder de nieuwe strategie gaan opstarten. Tijdens Halloween Fright Nights zal het eerste resultaat van de samenwerking te zien zijn.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing