Selmore en DotControl slaan handen ineen
- Bureaus
- 24 jul 2020 @ 09:16
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenStrategie
- 24 jul 2020 @ 09:16
- Lucas Boon
Creatief bureau Selmore en digitaal bureau DotControl slaan de handen ineen. De opdracht 'Anders naar werk' van Pon Business Mobility leidde tot het bundelen van de krachten tussen beide bureaus. Bekijk hier de casefilm.
De eerste gesprekken om gezamenlijk op te trekken vonden vorig jaar plaats. Toen vervolgens opdrachtgever Pon Business Mobility op het hoogtepunt van de corona-uitbraak Selmore benaderde voor 'een complex mobiliteitsvraagstuk' besloot het bureau van de gelegenheid gebruik te maken DotControl bij de klus te betrekken. Een gouden greep, aldus beide bureaus.
Voor Pon Business Mobility hebben Selmore en DotControl reeds een campagne, conversational platform en brand design ontwikkeld, waarbij DotControl de data en techniek in huis heeft en Selmore het creatieve concept. Ook is het nieuwe platform andersnaarwerk.nl gelanceerd. De casefilm is hier te bekijken.
Mark Landman, managing partner van DotControl, zegt: 'Wij geloven in een creatieve, pragmatische en doelgerichte aanpak met meetbare resultaten en continue optimalisatie op basis van inzichten. Dit bereik je alleen als je echt als één team samenwerkt waarin creatie, data en digital samenkomen. Leuke en down to earth-mensen met passie voor het vak; deze kern is zowel bij ons als bij Selmore aanwezig waardoor een mooie match ontstond.'
Anja Froeling, managing partner van Selmore, voegt toe: 'Pon is onze oudste opdrachtgever. Zo ontwikkelden we voor Skoda het Guiding Idea-concept dat richting geeft aan de marketingactiviteiten van het merk. Dat is ook de reden dat Seat eind vorig jaar bij ons aanklopte voor een soortgelijk Guiding Idea. En nu dus Pon Business Mobility met een hele nieuwe strategische uitdaging.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing