Selmore en DotControl slaan handen ineen

Selmore en DotControl slaan handen ineen
  • Bureaus
  • 24 jul 2020 @ 09:16
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenStrategie

Creatief bureau Selmore en digitaal bureau DotControl slaan de handen ineen. De opdracht 'Anders naar werk' van Pon Business Mobility leidde tot het bundelen van de krachten tussen beide bureaus. Bekijk hier de casefilm.

De eerste gesprekken om gezamenlijk op te trekken vonden vorig jaar plaats. Toen vervolgens opdrachtgever Pon Business Mobility op het hoogtepunt van de corona-uitbraak Selmore benaderde voor 'een complex mobiliteitsvraagstuk' besloot het bureau van de gelegenheid gebruik te maken DotControl bij de klus te betrekken. Een gouden greep, aldus beide bureaus.

Voor Pon Business Mobility hebben Selmore en DotControl reeds een campagne, conversational platform en brand design ontwikkeld, waarbij DotControl de data en techniek in huis heeft en Selmore het creatieve concept. Ook is het nieuwe platform andersnaarwerk.nl gelanceerd. De casefilm is hier te bekijken.

Mark Landman, managing partner van DotControl, zegt: 'Wij geloven in een creatieve, pragmatische en doelgerichte aanpak met meetbare resultaten en continue optimalisatie op basis van inzichten. Dit bereik je alleen als je echt als één team samenwerkt waarin creatie, data en digital samenkomen. Leuke en down to earth-mensen met passie voor het vak; deze kern is zowel bij ons als bij Selmore aanwezig waardoor een mooie match ontstond.'

Anja Froeling, managing partner van Selmore, voegt toe: 'Pon is onze oudste opdrachtgever. Zo ontwikkelden we voor Skoda het Guiding Idea-concept dat richting geeft aan de marketingactiviteiten van het merk. Dat is ook de reden dat Seat eind vorig jaar bij ons aanklopte voor een soortgelijk Guiding Idea. En nu dus Pon Business Mobility met een hele nieuwe strategische uitdaging.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken