Squla lanceert campagne 'voor ieder kind'
- Bureaus
- 25 aug 2020 @ 11:38
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 25 aug 2020 @ 11:38
- Lucas Boon
Online onderwijsprogramma Squla is er voor alle kinderen in de leeftijdscategorie 4-12 jaar. Een nieuwe campagne, ontwikkeld door reclamebureau Boomerang, moet dit idee versterken en de merkvoorkeur laten stijgen.
'Wij geloven dat aanvullend onderwijs beschikbaar moet zijn voor ieder kind. Met speels en effectief lesmateriaal laten we kinderen groeien', zegt Caroline Henneman, head of marketing and growth bij Squla. 'We zijn al tien jaar de grootste verstrekker van aanvullend onderwijs; ruim 180.000 kinderen oefenen met Squla vanuit huis of in de klas tijdens schooltijd. Uit onderzoek blijkt dat veel ouders ons product kennen, maar niet altijd op de hoogte zijn van het feit dat het juist ook gebruikt kan worden als extra oefening in plaats van enkel bij een achterstand.'
In samenwerking met Boomerang ontwikkelde Squla een merkcampagne die aantrekkelijk moet zijn voor ieder kind. 'De doelgroep van Squla, kinderen op de basisschool, is breed. Door de campagne dynamisch en in te steken en dus modulair te maken, is deze op detailniveau aantrekkelijk voor alle kinderen. De look & feel, muziek, de vakken en vraagtypes: alles is naar behoefte aan te passen', aldus Eldin Fetahovic, eigenaar van Boomerang. 'Niet alleen de social assets zijn modulair opgebouwd, ook de tv-commercial is aan te passen op detailniveau. We willen steeds nieuwe dingen kunnen vertellen aan de verschillende leeftijdsgroepen, zonder iedere keer opnieuw de studio in te moeten.'
De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, out of home en social media. Bekijk de tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing