Bar-le-Duc helder over mineraalwater
- Bureaus
- 7 sep 2020 @ 09:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 7 sep 2020 @ 09:10
- Sjaak Hoogkamer
Met een nieuwe 360 campagne met drie commercials (TVC/OLV), OOH communicatie en online advertising gaat Bar-le-Duc naar eigen zeggen de strijd aan met de blabla in watermarketing.
In de uitingen wordt de draak gestoken met opgeklopte marketingpraat; van hipsters tot gletsjers. Het credo: water is water, en onzin is onzin. Het is tijd voor een lekker helder verhaal.
Puur overdreven
‘Bar-le-Duc levert een kwalitatief product waar vanuit de markt veel vraag naar is. Mineraalwater hoef je echter niet onnodig op te hemelen door met overdreven claims te pretenderen dat je het "puurste" of "allerlekkerste" mineraalwater verkoopt. Wij geloven dat communicatie over water helder moet zijn. Die boodschap gaan we nu uitdragen,’ aldus Bram Pluijm, brand manager Bar-le-Duc.
Wij geloven dat communicatie over water helder moet zijn, die boodschap gaan we nu uitdragen
Footprint
Volgens Pluijm heeft Bar-le-Duc het tijdsbeeld volledig mee. ‘Mensen die bewust willen leven, hoeven geen water van de Fiji eilanden of uit Zwitserland. Gewoon helder water, lekker uit de buurt is ook prima. Met het oog op de footprint zetten we in de nieuwe campagne ons grote kartonnen pak water centraal. De watermarkt is toe aan meer eerlijke transparantie, hopelijk draagt deze nieuwe campagne bij aan die discussie.’
Credits
Concept en strategie: Brand Builders – Home of Shopper Brands
Productie: Lukkien
Media: Vizeum
Online: Adwise – Your Digital Brain
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing