De Vegetarische Slager komt met 'Auf Wieder Schnitzel'

De Vegetarische Slager komt met 'Auf Wieder Schnitzel'
  • Bureaus
  • 22 sep 2020 @ 09:06
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FoodCampagnes

De Vegetarische Slager lanceert vandaag een nieuwe campagne rondom zijn vegetarische schnitzel: de Auf Wieder Schnitzel. 'Nadat je 'm geproefd hebt, wil je deze schnitzel snel 'wieder' op je bord!', aldus het foodbedrijf.

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau TBWA\Neboko en start met een landelijke kortingsactie bij Albert Heijn (tot 26 oktober). De consument kan de kortingscoupon levensgroot scannen vanaf zuilen en posters verspreid in Amsterdam. Kort daarop volgen gefaseerd andere media-uitingen via magazines, kranten, display, online en social media. Mindshare en GroupM zijn als mediabureaus betrokken bij de campagne.

'En wil je de schnitzel nog een keer proeven? Dan scan je 'm gewoon wieder', aldus De Vegetarische Slager.


De kortingscoupon.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken