Dolf Bekker creative development director MassiveMusic

Dolf Bekker creative development director MassiveMusic
  • Bureaus
  • 22 sep 2020 @ 16:34
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Creatief muziekbureau MassiveMusic in Amsterdam breidt zijn team uit met de komst van creative development director Dolf Bekker. Hij gaat aan de slag voor onder meer de Nederlandse en Duitse markt.

In deze nieuwe functie wordt Bekker verantwoordelijk voor de ontwikkelingsstrategie van MassiveMusic, waarbij hij zich met name zal richten op het ontwikkelen van craft en creatieve campagnes. Hij werkte hiervoor onder meer bij Bitterzoet, Buma/Stemra en Sizzer.

Hans Brouwer, oprichter en CEO van MassiveMusic, zegt: 'Dolf heeft in meerdere Europese landen gewerkt, denkt groot en heeft een ervaringsniveau dat past bij het internationale profiel van MassiveMusic. Bovendien is hij een geweldige bassist, dus muziek zit in zijn DNA. Ik ben blij dat we hem mogen verwelkomen binnen ons team.'

Bekker zelf zegt: 'Bij branding en reclamecampagnes draait het allemaal om een sterk narratief: welk verhaal wil je vertellen en waarom? Muziek en geluid is daarbij essentieel. Ik kan niet wachten om muzikale verhalen te maken en uit te bouwen voor merken en campagnes. Verhalen die een emotionele impact hebben, waarbij ik ernaar streef om het beste te halen uit creatief en muzikaal vakmanschap.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken