100 jaar bvA op 24 september: MerkKracht en de impact van merkleiders
- Bureaus
- 23 sep 2020 @ 11:41
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - EvenementbvA 100 jaar
- 23 sep 2020 @ 11:41
- Sjaak Hoogkamer
Vanmiddag, op 24 september viert bvA haar 100 jarig bestaan met het online ‘MerkKracht’ event. Het thema ‘Impact en verantwoordelijkheid van merkleiders’ is relevanter dan ooit.
De maatschappelijke impact van COVID-19, de ophef over racisme in reclame en marketing, inclusie en de verantwoordelijkheid van de online platforms hebben dat de laatste maanden extra onderstreept.
Frenkel Denie, voorzitter van bvA: ‘100 jaar vraagt om reflectie en vooruitkijken over de essentie van onze adverteerders rol. Eenzijdige groei gaat het antwoord niet meer zijn. Sterker nog: een merkleider die zijn CO2 footprint met 80% terugbrengt zonder omzetgroei, groeit die niet ‘harder’ dan een merk dat alleen een 5% omzetgroei haalt? Ons tijdperk vraagt om merkleiders die het voortouw durven te nemen en vanuit een andere manier van denken handelen. Een nieuw perspectief. De 24ste gaat een topcast van sprekers hierop in. Het is een cadeau voor jezelf om in 4 uur zoveel content te mogen opsnuiven.’
MerkKracht presenteert topsprekers zoals Hanneke Faber (Unilever), Merijn Everaarts (Dopper) en Helen Metz (DSM), die zullen ingaan op deze actualiteit. Ook krijg je de nieuwste resultaten van het onderzoek naar de impact van reclame op maatschappelijke beeldvorming.
Het event komt vanuit een studio en is live te volgen met interviews, interactie en extra partnerbijdragen. Bekijk hier het volledige programma, bestel meteen je online ticket en ontvang gratis een extra ticket voor je collega.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing