Markteffect is MOA Bureau van het jaar
- Bureaus
- 28 sep 2020 @ 09:50
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 28 sep 2020 @ 09:50
- Sjaak Hoogkamer
Markteffect is afgelopen vrijdag 25 september bij de uitreiking van de MOAwards 2020 in De Hallen]in Amsterdam uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar. De prijs voor Insights Professional aan bedrijfszijde is uitgereikt aan Dennis Hoogervorst van DPG Media.
Bij de 13e uitreiking van de jaarlijkse prijzen van de MOA, het Expertise Center voor Marketing Insights, was door de coronamaatregelen beperkt publiek aanwezig. Het evenement was ook te volgen via een livestream. In totaal zijn in zes categorieën prijzen uitgereikt. Met het winnen van de felbegeerde titel Marketing Research & Analytics Bureau van 2020 gaf Markteffect de andere twee genomineerde bureaus, Ipsos en Neurensics, het nakijken. De doorslag bij de jury voor het Eindhovense bureau Markteffect gaf de ‘combinatie van elan, ondernemerszin, enthousiasme voor het vak, een eigen cultuur en vakmanschap’. Een geëmotioneerde Edgar de Beule richtte zich via de livestream tot zijn collega’s in Eindhoven. 'Ik ben trots op onze mensen, iedereen heeft hier keihard voor gewerkt.'
De prijs voor Insights Professional aan bedrijfszijde is aan Dennis Hoogervorst van DPG Media toegekend voor het feit dat hij zich als bevlogen, authentieke insights professional al jarenlang ‘meer dan staande houdt binnen de dynamische marketingomgeving van Sanoma’ (nu DPG Media). Ook aan bureauzijde is de titel voor Insights Professional uitgereikt. Winnaar is Hette Spoelstra van Ipsos. Digital & Webanalist van 2020 is Erik Driessen van de Belastingdienst, die ten tijde van de jurering nog voor Greenhouse werkte. In de categorie Young Talent van het jaar gaat Maron van der Krieken met de titel aan de haal. Zij bedankte haar werkgever Kantar. 'Want het is mooi dat al die eigenschappen aan mij worden toegedicht, maar het is natuurlijk een prestatie van het hele bedrijf.' Insights Scientist van het jaar 2020 is Stefan Stremersch, verbonden aan Erasmus Universiteit Rotterdam.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing