Meewind: voor wie vooruitkijkt

Meewind: voor wie vooruitkijkt
  • Bureaus
  • 28 sep 2020 @ 11:47
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FilmCampagnes

Investeringsfonds Meewind roept in een nieuwe campagnefilm potentiële investeerders op om te beleggen in duurzame energieprojecten. Wie écht vooruitkijkt, start vandaag nog met beleggen bij Meewind, zo luidt de pay-off in de film, ontwikkeld door GUC Agency.

Beeld: still uit campagnefilm.

De campagnefilm is vast online te bekijken (zie ook onder) en wordt per 1 oktober op de publieke en commerciële tv-zenders uitgerold.

Samen met zijn participanten investeert Meewind sinds 2008 in de transitie van grijze naar groene energie. Meewind heeft naar eigen zeggen samen met 10.000 particuliere beleggers inmiddels zo'n 200 miljoen euro geïnvesteerd in nieuwe, groene energie. Van windmolens op zee tot zonnepanelen op daken.

Het doel van Meewind is om bestaande en nieuwe participanten te enthousiasmeren om ook een volgende stap te zetten. Op weg naar nog eens 200 miljoen euro, aldus het investeringsfonds. De nieuwe campagnefilm moet hieraan bijdragen. Bekijk ‘m hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken