Zonnatura: natuurlijk is elke dag anders
- Bureaus
- 28 sep 2020 @ 12:12
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesFood
- 28 sep 2020 @ 12:12
- Lucas Boon
Het tegenwoordige leven ziet er elke dag anders uit en voor al die uiteenlopende momenten heeft Zonnatura natuurlijke producten in huis. Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van het foodbedrijf.
De campagne is ontwikkeld door Fitzroy in samenwerking met Nosh Food Films en wordt uitgerold op televisie, online, social media en in print. Met de campagne wil Zonnatura (onderdeel van Wessanen) inspelen op de trend van natuurlijke, plantaardige en voedzame voeding. Het merk richt zich hiermee op 'energieke, positieve vrouwen die bewust in het leven staan'. In de drie tv-commercials wordt hun leven in beeld gebracht, in combinatie met de Zonnatura-producten die hierop moeten aansluiten.
Martijn Morsink, marketing directeur van Wessanen, zegt: 'Ons assortiment bestaat uit ruim 100 producten. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat is er dus wel een voedzaam product waarmee je bijvoorbeeld het ontbijt of de lunch kunt invullen. We willen de consumenten laten zien dat Zonnatura er altijd voor hen is.'
In de commercials wordt gefocust op onder meer het 'ontbijt- en theemoment'. Morsink: 'Het komende jaar continueren we de campagne en focussen we ons steeds op één product of productcategorie uit ons assortiment. Dat koppelen we vervolgens aan herkenbare momenten uit het leven van onze doelgroep. Zo willen we zoveel mogelijk Nederlanders inspireren om voor Zonnatura te kiezen.'
Bekijk de ‘ontbijt’-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing