Albert Heijn: supporter van voetballend Nederland
- Bureaus
- 7 okt 2020 @ 10:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - SponsoringCampagnes
- 7 okt 2020 @ 10:36
- Lucas Boon
Albert Heijn lanceert in samenwerking met de KNVB een nieuwe tv-campagne. De eerste commercial wordt vanavond uitgezonden rondom de voetbalwedstrijd tussen Oranje en Mexico. Bekijk 'm vast hier.
Beeld: still uit commercial.
De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko, het vaste reclamebureau van de supermarktketen. In de commercial komen naast het bekende Ilse-gezin zowel oude als nieuwe Oranje-beelden voorbij. Ook is er een tag-on waarin de 'oranje bonus' wordt aangeprijsd. Vanavond vindt rondom Nederland-Mexico de première plaats, waarna de commercial vaker zal langskomen rondom andere wedstrijden van het Nederlands Elftal en de Oranje Leeuwinnen.
Johan van der Zanden, chief marketing officer van Albert Heijn, zegt: 'Albert Heijn staat midden in de samenleving en daardoor voelen en snappen we als geen ander wat Nederlanders beweegt en enthousiast maakt. Het hebben van ambitie, alles uit je talent halen, doorzetten, volharden en genieten van succes. Dat vinden we allemaal terug in de populairste sport van Nederland: voetbal. Daarom zijn we partner geworden van de KNVB. Als supporter van voetballend Nederland zijn we er voor iedereen die zelf voetbalt, vrijwilligers op de clubs, fans langs de lijn en thuis.'
Bekijk de tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing