Albert Heijn: supporter van voetballend Nederland

Albert Heijn: supporter van voetballend Nederland
  • Bureaus
  • 7 okt 2020 @ 10:36
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • SponsoringCampagnes

Albert Heijn lanceert in samenwerking met de KNVB een nieuwe tv-campagne. De eerste commercial wordt vanavond uitgezonden rondom de voetbalwedstrijd tussen Oranje en Mexico. Bekijk 'm vast hier.

Beeld: still uit commercial.

De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko, het vaste reclamebureau van de supermarktketen. In de commercial komen naast het bekende Ilse-gezin zowel oude als nieuwe Oranje-beelden voorbij. Ook is er een tag-on waarin de 'oranje bonus' wordt aangeprijsd. Vanavond vindt rondom Nederland-Mexico de première plaats, waarna de commercial vaker zal langskomen rondom andere wedstrijden van het Nederlands Elftal en de Oranje Leeuwinnen.

Johan van der Zanden, chief marketing officer van Albert Heijn, zegt: 'Albert Heijn staat midden in de samenleving en daardoor voelen en snappen we als geen ander wat Nederlanders beweegt en enthousiast maakt. Het hebben van ambitie, alles uit je talent halen, doorzetten, volharden en genieten van succes. Dat vinden we allemaal terug in de populairste sport van Nederland: voetbal. Daarom zijn we partner geworden van de KNVB. Als supporter van voetballend Nederland zijn we er voor iedereen die zelf voetbalt, vrijwilligers op de clubs, fans langs de lijn en thuis.'

Bekijk de tv-commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken