Coloplast: mijn eerste keer met stoma

Coloplast: mijn eerste keer met stoma
  • Bureaus
  • 6 okt 2020 @ 09:37
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCampagnes

In een nieuwe online campagne, ontwikkeld door LVB, brengt zorgaanbieder Coloplast het leven met een stoma in beeld. Alle eerste keren zijn spannend, maar met een stoma helemaal, zo luidt de boodschap. Professioneel autocoureur Liesette Braams (foto) is ambassadeur van de campagne.

Per jaar komen er zo'n 7.000 stomadragers bij in Nederland. Maar een stoma hoeft je leven niet te beperken. Sterker nog, dankzij een stoma krijgen veel mensen hun oude leven weer terug, aldus Coloplast.

Centraal in de campagne staan de portretten van vijf verschillende stomadragers die hun onzekere momenten delen, waaronder professioneel autocoureur Liesette Braams (48), tevens ambassadeur van de campagne. Hoe is het bijvoorbeeld om als stomadrager voor de eerste keer naar de supermarkt of het zwembad te gaan? De campagne wordt uitgerold in online video, fotografie en op de radio. Bekijk de online video met Braams hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken