Florence: wij zijn ouderenzorg

Florence: wij zijn ouderenzorg
  • Bureaus
  • 6 okt 2020 @ 10:16
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesContent

In een nieuwe online videocampagne brengt ouderenzorg-organisatie Florence een ode aan zijn eigen zorgpersoneel. Doel is om nieuwe collega's aan te trekken. De campagne is ontwikkeld door Gardeners, Café Society en Bruut Amsterdam.

In de zesdelige videoserie staan de huidige medewerkers van Florence en hun verbondenheid centraal. Ze vertellen in de serie niet over zichzelf, maar over elkaar. Zo wordt verteld over de toewijding van Cora en de positieve vibe van Patrick. De opnames vonden vlak na de eerste lockdown plaats, waardoor de hechte band tussen het zorgpersoneel onderling goed zichtbaar is, aldus Florence.

Bert Timmerman, directeur HR bij Florence, zegt: 'Wij zijn een optelsom van alle eigenschappen van onze werknemers. Juist zij laten zien wat je allemaal van jezelf kwijt kunt in de ouderenzorg en hoe belangrijk het is om samen een team te vormen. Onze collega’s mogen trots zijn op zichzelf en op elkaar, en dat willen we met deze campagne laten zien.’

Bekijk de video met de positieve Patrick hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken