Kelsey Price van Tommy Hilfiger naar Colourcake
- Bureaus
- 14 okt 2020 @ 09:57
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 14 okt 2020 @ 09:57
- Lucas Boon
Kelsey Price, tot voor kort global social media manager bij Tommy Hilfiger, gaat aan de slag als chief commercial officer van creatief bureau Colourcake in Amsterdam.
Colourcake werkt veel samen met modemerken Tommy Hilfiger en Calvin Klein, onderdeel van moederbedrijf PVH, waar de van oorsprong Britse Price dus voorheen werkzaam was. Bij Colourcake gaat ze aan de slag met de merkstrategie van het bureau. Price: 'Colourcake is energiek, brengt creatieve oplossingen en komt onverwachts uit de hoek. Een hechte familie die het belangrijk vindt het echte gezicht van merken te tonen, samen met de klant. Ik vind het te gek om hiervoor aan de slag te gaan.'
Om de vraag van 'wereldwijde klanten' te kunnen blijven beantwoorden, is Kelsey bij Colourcake aan boord gehaald. Robert Chevalier (medeoprichter): 'Van productie naar creatie en van uitvoering naar advies. Tijd voor een volgende stap.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing