Lidl: gezond en fit de winter door

Lidl: gezond en fit de winter door
  • Bureaus
  • 20 okt 2020 @ 09:32
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Lidl is door onderzoeksbureau GfK voor de negende maal bekroond tot 'Beste supermarkt in groente & fruit' en viert dat met een tweede tv-commercial binnen de 'Lidl-flat'-serie, wederom ontwikkeld door Joe Public.

In de commercial zien we de inmiddels bekende buurmannen Teun (Thomas Acda) en Kevin (Sergio IJssel) vanwege een defecte lift de trap nemen, sjouwend met tassen vol boodschappen (van de Lidl uiteraard). Het blijkt niet zo goed gesteld met de conditie van Teun, waarna Kevin om hem onder handen besluit te nemen. De boodschap: een gezond eetpatroon met veel groente en fruit helpt je de winter door – en daar draagt Lidl graag aan bij. Bekijk de commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken