Rijksoverheid lanceert coronacampagne: waar doe jij het voor?

Rijksoverheid lanceert coronacampagne: waar doe jij het voor?
  • Bureaus
  • 2 okt 2020 @ 13:51
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • OutdoorCampagnes

Een mooie reis maken, etentjes met de familie, een zomer vol festivals: daar doe ik het voor. In een nieuwe outdoor-campagne daagt de Rijksoverheid Amsterdamse jongeren uit om zich aan de coronaregels te houden, zodat zij straks hun 'normale leven' weer kunnen oppakken.

De campagne is uitgerold in verschillende abri's verspreid over de stad Amsterdam. Doel is om jongeren te motiveren zich aan de coronaregels te houden. De campagne is ontwikkeld door de gemeente Amsterdam in samenwerking met creatief bureau Tosti Creative.

Op LinkedIn heeft minister Hugo de Jonge zojuist het startsein van de campagne gegeven. Hij schrijft: 'Iedereen heeft zo zijn redenen om zich nu aan de maatregelen te houden, zodat we straks ons normale leven weer op kunnen pakken. Daarom staat de vraag 'waar doe jij het voor?' centraal in de jongerencampagne die vandaag van start gaat.'

Op amsterdam.nl lezen wij: 'We willen allemaal het liefst weer leven, leren en feesten zonder afstand. Zonder corona. We zijn maar één keer jong toch? Helaas kan dat voorlopig nog niet. Maar hoe beter we nu opletten, hoe meer er straks weer kan. En daar doen we het voor.’


Campagneposter.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken