Sligro kiest voor Yourzine

Sligro kiest voor Yourzine
  • Bureaus
  • 16 okt 2020 @ 13:10
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenFood

Yourzine (onderdeel van Adeptiv) gaat aan de slag met de marketingautomatisering van Sligro Food Group. Beide partijen gaan een samenwerking aan voor tenminste drie jaar.

Foto: de 'kennismakingsborrel' van Yourzine en Adeptiv, vóór corona, aldus beide partijen.

Sligro levert food- en non-food-artikelen aan horeca, bedrijven en non-profitorganisaties in Nederland en België. In Den Bosch is ruim 80% van de horeca klant bij Sligro, aldus het bedrijf zelf. Het hoofdkantoor van Sligro is gevestigd in Veghel. Sligro gaat een samenwerking aan met Yourzine voor tenminste drie jaar. Yourzine is de 'customer journey marketing’-hub van creatief bureau Adeptiv in Den Bosch.

Jorn van de Ven, head of IT digital & CRM bij Sligro, zegt: 'Tijdens de pitch heeft Yourzine zich goed in ons verplaatst, door een van de filialen te bezoeken en interviews af te nemen. Ze hebben laten zien verstand te hebben van techniek, marketing én onze business. Daarmee zijn ze voor ons belangrijk in de verdere professionalisering van onze marketing automation.'

Miram Paardekooper, client service manager bij Yourzine, vult aan: 'Onze samenwerking met sligro start met de overname van het beheer van Selligent, een marketing automation platform. We helpen Sligro het platform in de architectuur en optimale plek te geven. Daarnaast werken we aan een centraal klantbeeld en het ontsluiten van de data via de juiste kanalen op het juiste moment.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken