Heineken en Publicis Groupe: nieuw bureaumodel Le Pub
- Bureaus
- 4 nov 2020 @ 11:39
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 4 nov 2020 @ 11:39
- Sjaak Hoogkamer
Voortbouwend op vijf jaar samenwerking lanceert Heineken met Publicis Groupe vandaag een nieuw bureaumodel ‘Le Pub’ om de beste consumentenervaringen te bieden op wereldwijde schaal.
Le Pub versnelt naar eigen zeggen de time to market van creatieve campagnes en stimuleert de verkoop waardoor Heineken profiteert van een duurzaam concurrentievoordeel. Het nieuwe bureau Le Pub zal de teams van Milaan en Amsterdam samenvoegen en integreren met data en tech van Epsilon en Publicis Sapient om slimme creatie en merkbelevingen te bieden.
Nieuw bureau Heineken en Publics, Le Pub, versnelt naar eigen zeggen de time to market van creatieve campagnes
Bram Westenbrink, Global Senior Director Heineken: ‘In een dynamische wereld moeten we als merk versnellen om relevant te blijven voor de consument. Dit vraagt snel schakelen. Om die reden passen we ons bureaumodel aan. De nieuwe samenwerking met Le Pub is gericht op het snel leveren van lokale creativiteit op wereldschaal.’
Volgens Westenbrink heeft de coronapandemie de andere werkwijze versneld. ‘We moesten anders gaan werken en dat inspireerde ons om dit nieuwe model te ontwerpen. De samenwerking met Publicis zal ons helpen om groei te stimuleren, waardoor Heineken een duurzaam concurrentievoordeel krijgt. We zijn verheugd om aan de slag te gaan.’
Le Pub krijgt zijn hoofdkantoor in Amsterdam met een nieuwe creatieve ruimte die op 1 januari 2021 haar deuren opent.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing