T-Mobile lanceert nieuwe 5G-campagne
- Bureaus
- 16 nov 2020 @ 09:17
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 16 nov 2020 @ 09:17
- Lucas Boon
Om de voordelen van het nieuwe 5G-netwerk tastbaar te maken, lanceert T-Mobile een nieuwe campagne met Typhoon in de hoofdrol. '5G Unlimited' is er voor iedereen die nieuwsgierig is, zo luidt de boodschap. De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko.
Dit is het eerste resultaat van de samenwerking tussen T-Mobile en TBWA\Neboko, die afgelopen zomer bekend werd gemaakt.
De mogelijkheden van het nieuwe 5G-netwerk zijn volgens T-Mobile 'eindeloos'. De campagne moet de consument 'die zich niet wil beperken' en die wil genieten van de voordelen van 5G aanspreken, denk bijvoorbeeld aan een zeer snelle reactietijd. De uitnodiging is aan iedereen die zich 'unlimited' voelt; jong of oud. Of je nu voor het eerst wil gaan vloggen of juist wil gamen met AR-technologie; als je nieuwsgierig bent en nieuwe ervaringen wil opdoen ben je welkom bij De Unlimiteds, aldus de telecomprovider.
Uit data research van TBWA\Neboko blijkt dat het overgrote deel van de Nederlanders hiervoor openstaat, aldus het bureau zelf. In de campagne staan de mensen die het netwerk willen gebruiken daarom centraal. De campagne wordt afgetrapt met een hoofdrol voor Typhoon en wordt uitgerold op tv, radio, out of home, social media, online en in retail. In de campagne presenteert T-Mobile ook zijn nieuwe huisstijl.
Leo Hensen, directeur marketing en communicatie bij T-Mobile, zegt: 'Het is geweldig om de energie te voelen en de kracht te zien die de samenwerking met TBWA\Neboko met zich meebrengt. Met deze campagne laten we zien dat iedereen met een Unlimited-mindset op ons 5G-netwerk een wereld aan mogelijkheden kan ontdekken. De campagne laat nog duidelijker zien waar het merk T-Mobile voor staat en daar ben ik ontzettend blij mee.'
Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'We zijn trots om met deze campagne onze nieuwe samenwerking af te trappen. 5G is voor veel consumenten een technisch verhaal, daarom hebben we er juist voor gekozen om de consument centraal te zetten en te laten hoe de Unlimiteds het maximale uit hun verbinding kunnen halen.'
Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing