Justlease lanceert de Carculator
- Bureaus
- 13 jan 2021 @ 08:57
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Apps
- 13 jan 2021 @ 08:57
- Sjaak Hoogkamer
Justlease gaat in een campagne, gemaakt door bureau Hart Voor De Zaak, aandacht vragen voor haar nieuwe app, de Carculator, waarmee iedereen snel de juiste leaseauto voor de juiste prijs kan vinden. De campagne is te zien op tv, YouTube, FB/Insta en Google.
Ramses Braakman van Hart Voor De Zaak: ‘Met de Carculator kies je budget, het aantal kilometers per jaar en je krijgt de leaseprijs van de auto die je wilt. Elk merk, model, elke uitvoering is te selecteren. Deze nieuwe web-based app van Justlease maakt het de consument veel gemakkelijker om een werkelijk passende leaseauto te vinden.’
Keuze
Volgens Braakman willen mensen veel keuze. ‘Maar ook weer niet zoveel dat kiezen onmogelijk wordt. De Carculator biedt veel: van elke nieuwe auto die in Nederland te koop is, genereert hij de leaseprijs. De app sluit aan op het intuïtieve zoekproces, dat een consument vrijheid én houvast ervaart.’
Deze nieuwe web-based app van Justlease maakt het de consument veel gemakkelijker om een werkelijk passende leaseauto te vinden
Doorlooptijd
De introductiedatum van de Carculator vereiste een korte doorlooptijd. Zowel wat betreft de conceptontwikkeling en als de productie van de middelen. Braakman: ‘Slalommend tussen de dagen van dennenboom en oliebol is het beeldmateriaal (video’s en visuals) geschoten, bewerkt en gemonteerd bij Lukkien (Ede).’
Tientallen uitingen
De campagne start op 13 januari. Hij loopt op TV met 20 en 5 seconden commercials, met verschillende formats op YouTube, advertenties op FB/Insta, advertenties via Google en bannering op sites. Al met al gaat het volgens Braakman om tientallen verschillende uitingen, waaraan een systeem van A/B-testen en analyse gekoppeld is: elke klik wordt bijgehouden.
Verantwoordelijk bij klant:
Tom Dwars – General Manager B2C
Luka Konstantopoulos – e-Commerce Manager
Verantwoordelijk bij bureau:
Nikolaas Brandjes – Copy Direction
Erik Houwer – Art Direction
Micha Madera – Interactive design
Jacqueline de Groot – Accountmanagement
Ramses Braakman – Strategie / Creative Direction
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing