Nieuw bureau: Mix
- Bureaus
- 12 jan 2021 @ 14:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Nieuwkomers
- 12 jan 2021 @ 14:53
- Lucas Boon
De creatieven Mark Schoones en Ashwin Murli (beiden ex-Wayne Parker Kent) lanceren Mix, een nieuw bureau in Amsterdam met 'een radicale focus op waarde toevoegen'.
Mix positioneert zich als value development agency. Schoones licht toe: 'Waarde toevoegen dus. Dat is wat veel bureaus ambiëren en wat veel klanten van bureaus verwachten. Maar veel bureaus zitten opgesloten in een eigen silo of specialisme. Dan glijdt de marketing al snel af naar marcom. In onze ogen is dat een te smalle focus als je waarde wil toevoegen. Het betekent dat het tijd is voor een ander perspectief. Voor een bureau dat je niet alleen helpt met je boodschap, maar ook met de interacties en ervaringen die een merk biedt.'
Het nieuwe bureau werkt aan de hand van het zogenoemde Value architecture model. Murli legt uit: 'Dit model is het kompas voor alles wat we doen. Hiermee analyseren we organisaties op vijf niveaus: propositie, merk, publiek, relaties en organisatie. Op basis van deze analyse ontwikkelen we strategieën en concepten op de vlakken waar dat nodig is. Het kan betekenen dat we een nieuwe merkidentiteit voor je ontwerpen, je propositie ontwikkelen of je creatieve leveranciers begeleiden. Maar de conclusie kan ook zijn dat de échte waarde intern gegenereerd wordt.'
Schoones en Murli waren hiervoor beiden werkzaam bij Wayne Parker Kent, waar ze de laatste jaren werkten als respectievelijk creative director en art director. Bekijk de nieuwe website van Mix hier.
Foto: Ashwin Murli (l) en Mark Schoones.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing