T-Mobile kiest Qontent Matters
- Bureaus
- 10 jan 2021 @ 08:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenMobile
- 10 jan 2021 @ 08:01
- Lucas Boon
T-Mobile Nederland heeft voor Qontent Matters gekozen als zijn nieuwe contentpartner. Het Amsterdamse bureau gaat aan de slag met de 'always on'-aanwezigheid van de merken T-Mobile, Tele2 en Ben.
TBWA\Neboko blijft het vaste reclamebureau van T-Mobile, zoals eerder te lezen op MarketingTribune. Aan de keuze voor Qontent Matters ging een pitch vooraf. Om de drie merken binnen het digitale speelveld te laden, gaat het contentbureau de merkpositionering van T-Mobile doorvertalen naar een contentstrategie. Hierbij staat een nieuwe blog, dat binnenkort live gaat, als communicatiekanaal centraal, met daarnaast video's en social media-content.
Margaret Kreuger, manager brand & customer communications bij T-Mobile Nederland, zegt: 'Samen met Qontent Matters kunnen we de volgende stap zetten om onze drie merken binnen de online kanalen beter te laden. Kwalitatieve content, een gedegen distributieplan en een effectieve inzet spelen daarbij een belangrijke rol. Daarbij heeft Qontent Matters zich al eerder bewezen tijdens onze samenwerking voor Tele2, waarin we met elkaar als echte partners prachtige resultaten hebben geboekt.'
Robin van Polen, managing director van Qontent Matters, vult aan: 'Pitchen in coronatijd was uitdagend, maar door in te spelen op de actualiteit en daarbij te denken in oplossingen, wisten we het proces op een persoonlijke en veilige manier voort te zetten. Ik weet zeker dat we T-Mobile, Tele2 én Ben naar een hoger niveau weten te tillen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing