Blauw Gras werkt voor Villa Massa en Licor 43

Blauw Gras werkt voor Villa Massa en Licor 43
  • Bureaus
  • 5 feb 2021 @ 08:21
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Blauw Gras is na een pitch gekozen als bureau voor de social en content activiteiten van Villa Massa en Licor 43. Het bureau neemt onder andere de creatie en productie van content, campagnes en activaties op zich.

Ries Bokken, Brand Manager Zamora Company bij Maxxium Nederland: ‘Bij de keuze voor Blauw Gras als nieuwe social agency waren twee elementen cruciaal. Allereerst de benadering van onze vraagstukken waarbij ze op overtuigende wijze de motivaties van onze doelgroep centraal hebben gesteld. Daarnaast zorgt onze reeds bestaande samenwerking met PR-bureau Glasnost (eveneens onderdeel van Ace) ervoor dat we vraagstukken op een integrale manier kunnen aanpakken.’

Erik Wiese, co-founder van Blauw Gras: ‘Het zijn 2 prachtige merken met een sterke heritage, waarbij Licor 43 al veel betrokken fans heeft. Deze relaties willen we extra kracht gaan bijzetten. Voor Villa Massa ligt dat anders, daar gaan we juist bouwen aan de bekendheid van het merk.’

De eerste activiteiten zijn inmiddels een feit. De samenwerking werd afgetrapt met een campagne voor de nieuwe Amaretto likeur van Villa Massa, waarvoor Blauw Gras de social assets als ook tv-billboards ontwikkelde. Daarnaast ging voor Licor 43 een campagne voor de nieuwe veganistische Horchata likeur live.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken