Dubbelfrisss brengt collectors trui op warme truiendag

Dubbelfrisss brengt collectors trui op warme truiendag
  • Bureaus
  • 5 feb 2021 @ 09:58
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Speciaal voor Warme Truiendag lanceren DubbelFrisss en Youtube-fenomeen Don de Jong een truiencollectie.

‘Het is mooi om met deze activatie in te spelen op de warme truiendag, maar we vinden het nog toffer om iets te doen voor onze doelgroep: Generatie Z. Zij hebben het door corona echt niet makkelijk. Dit kan natuurlijk niet tippen aan een écht feestje, maar we kunnen ze op deze manier wel iets persoonlijks, kleurrijks en ‘Bizar verfrissends’ brengen, ‘aldus Cindy Voest, Marketing Manager van DubbelFrisss.

Om 100 truien-designs te creëren heeft De Jong de hulp ingeroepen van zijn vriend en collega Chahid, die als influencer bekend is onder de naam Dutch Performante. Samen bestormden zij, op een lege paintball-baan, de 100 witte truien met paintballpistolen, super soakers en ballonnen vol verf. Het idee is bedacht door DDB Unlimited en uitgewerkt samen met Fantube, dat de influencersamenwerking en de shoot begeleidde. Deze limited edition truien zijn niet te koop, maar enkel te winnen via het Instagram kanaal van DubbelFrisss.

Credits:

Klant: DubbelFrisss, Riedel

Agency: DDB Unlimited

Influencers: Fantube

PR: Triangle PR

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken