Geïntegreerde campagne voor Delta GigaWifi

Geïntegreerde campagne voor Delta GigaWifi
  • Bureaus
  • 23 feb 2021 @ 10:32
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Met deze nieuwe campagne voor de introductie van Delta GigaWifi proberen Fightclub en Delta de concurrentie op achterstand te zetten.

Hans van Mook, Senior Creative Fightclub: ‘We laten zien en horen in een serie online films, bumpers, abri's, advertenties en radiocommercials hoe goed Delta is. Of je nu beter wilt presenteren in de slaapkamer, een gameparty op zolder host of uren wil facetimen met je maten. Een volledig geïntegreerde campagne, waarin offline en online elkaar optimaal versterken.’

‘Door een slim netwerk aan te leggen in je huis werkt je wifi overal naadloos en schakelt je device tussen de verschillende wifi-punten om altijd het beste bereik te hebben,’ aldus Hannah Mollen, senior communicatiemanager Delta Fiber. ‘Fightclub begrijpt als geen ander welk gevecht we moeten leveren en we zien dat de strategie en de creatieve invulling werkt.’

CREDITS:

Bureau: Fightclub

Merk: DELTA

Verantwoordelijk bij klant: Hannah Mollen

Creatie: Hans van Mook, Maarten Evers

Strategie: Cees Faes, Antal van Pelt

Clientmanagement: Lesley Bosch, Helga Koets

Productie: Vigics

Regie & muziek: Joost Biesheuvel

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken