SOS Kinderdorpen kiest voor And Now This
- Bureaus
- 5 feb 2021 @ 10:20
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 5 feb 2021 @ 10:20
- Sjaak Hoogkamer
SOS Kinderdorpen heeft brand building agency And Now This gekozen om de organisatie te helpen met het vergroten van de merkbekendheid. De wereldwijde kinderontwikkelingsorganisatie wil haar positie in de Nederlandse markt verstevigen.
Het bureau is begonnen met de ontwikkeling van een landelijke merkcampagne die later dit jaar van start zal gaan. SOS Kinderdorpen vindt dat elk kind recht heeft op een liefdevolle familie en een veilig thuis. Helaas is dit niet voor ieder kind vanzelfsprekend. Wereldwijd staat een op de tien kinderen er alleen voor of loopt het risico de familiezorg te verliezen.
SOS Kinderdorpen haar top-of-mind bekendheid verhogen om zo meer fondsen te kunnen werven
Daarom wil SOS Kinderdorpen haar top-of-mind bekendheid verhogen om zo meer fondsen te kunnen werven. In samenwerking met strateeg Marc Oosterhout heeft de organisatie haar positionering en merkstrategie aangescherpt. And Now This ontwikkelt als eerste wapenfeit een multimediale campagne die later dit jaar gelanceerd wordt.
‘Al sinds de oprichting in 1949 heeft SOS Kinderdorpen dezelfde missie: het versterken en creëren van families voor kinderen zonder veilig thuis of familie. We zijn inmiddels in meer dan 135 landen actief en daarmee een van de grootste ontwikkelingsorganisaties. Toch weten veel mensen niet precies wat wij doen. Met And Now This als creatief partner zetten we nu een nieuwe stap om onze merkbekendheid te vergroten. We hebben groot vertrouwen in het team en kijken erg uit naar een mooie samenwerking,’ aldus Maarten Nederkoorn, Manager Fondsenwerving SOS Kinderdorpen
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing