T-Mobile komt met 'lieve woordjes'

T-Mobile komt met 'lieve woordjes'
  • Bureaus
  • 11 feb 2021 @ 12:41
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MobileCampagnes

Met Valentijnsdag voor de deur (aanstaande zondag) roept T-Mobile in zijn nieuwe, ietwat zoetsappige campagne op om lieve woordjes met elkaar te delen, ingesproken door Jan van Veen, ook wel bekend als mister Candlelight.

De campagne is ontwikkeld door Qontent Matters, het nieuwe contentbureau van de telecomprovider.

Liefde is oneindig, ofwel Unlimited, aldus T-Mobile. Dus waarom niet nog meer liefde verspreiden naar elkaar? Doel van de campagne is om ‘een glimlach op het gezicht te toveren' van geliefden, vrienden en collega's. Via een speciaal ontworpen website kan men een gedicht ingesproken door Jan van Veen kiezen en versturen. Dé marketingterm van het afgelopen jaar –‘juist nu’- wordt door T-Mobile anno 2021 nog altijd gebezigd. Juist nu staat persoonlijke aandacht namelijk meer dan ooit centraal, aldus het telecombedrijf over de campagne.


Jan van Veen, mister Candlelight.

Leo Hensen, director marketing & communications bij T-Mobile, zegt: 'In deze donkere dagen willen we vooral een glimlacht op het gezicht van onze geliefden toveren. Juist nu verdient iedereen persoonlijke aandacht. Met deze campagne willen we Unlimited Lieve Woordjes verspreiden. De iconische stem van Jan van Veen brengt je een persoonlijk bericht in de vorm van een prachtig gedicht. Zo zorgen we voor wat extra warmte tijdens deze koude dagen.'

Danijel Dercksen, creative director bij Qontent Matters, vult aan: 'Met deze campagne willen we jong en oud een hart onder de riem steken. Cultheld en tevens mister Candlelight Jan van Veen spreekt ons dan ook moeiteloos warme woordjes toe.'

De campagne wordt onder de aandacht gebracht bij alle klanten van T-Mobile, via een persoonlijke mail plus persoonlijk gedicht. Ook wordt de campagne via Facebook aangejaagd.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken