Arla Foods kiest voor HPB
- Bureaus
- 24 mrt 2021 @ 09:43
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenFood
- 24 mrt 2021 @ 09:43
- Lucas Boon
Zuivelcoöperatie Arla Foods heeft voor HPB (Het PR Bureau) gekozen als vaste partner voor zijn marketing- en PR-activiteiten. Het Amsterdamse bureau gaat de komende drie jaar aan de slag met de merkcommunicatie en duurzaamheidsvraagstukken van alle Arla-merken.
Het van origine Zweeds-Deense Arla Foods spreekt de ambitie uit om in 2030 30% van zijn uitstoot gereduceerd te hebben en in 2050 volledig netto klimaatneutraal te zijn. Voor de komende jaren wil het bedrijf met zijn merken Apetina, Arla, Castello, Melkunie en Lurpak inzetten op zowel duurzaamheidsthema's als 'spraakmakende creatieve purpose campagnes' - waarin HPB moet ondersteunen.
Tjalke Bredenoord, marketing manager van Arla Foods, zegt: 'We waren op zoek naar een nieuwe partner die de groei van onze merken verder kan versterken met passende merk- en PR-activiteiten. De keuze is op HPB gevallen, omdat we in dit een bureau de perfecte combinatie vinden van strategie, creativiteit en purpose.'
Jacqueline Bosselaar, oprichter van HPB, vult aan: 'De vraag en richting die Arla op wil gaan als zuivelcoöperatie past goed bij de weg die we vanuit HPB zijn ingeslagen. We kijken ernaar uit om samen aandacht te verdienen voor de verschillende Arla-merken en zijn maatschappelijk relevante boodschap.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing