Arla Foods kiest voor HPB

Arla Foods kiest voor HPB
  • Bureaus
  • 24 mrt 2021 @ 09:43
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenFood

Zuivelcoöperatie Arla Foods heeft voor HPB (Het PR Bureau) gekozen als vaste partner voor zijn marketing- en PR-activiteiten. Het Amsterdamse bureau gaat de komende drie jaar aan de slag met de merkcommunicatie en duurzaamheidsvraagstukken van alle Arla-merken.

Het van origine Zweeds-Deense Arla Foods spreekt de ambitie uit om in 2030 30% van zijn uitstoot gereduceerd te hebben en in 2050 volledig netto klimaatneutraal te zijn. Voor de komende jaren wil het bedrijf met zijn merken Apetina, Arla, Castello, Melkunie en Lurpak inzetten op zowel duurzaamheidsthema's als 'spraakmakende creatieve purpose campagnes' - waarin HPB moet ondersteunen.

Tjalke Bredenoord, marketing manager van Arla Foods, zegt: 'We waren op zoek naar een nieuwe partner die de groei van onze merken verder kan versterken met passende merk- en PR-activiteiten. De keuze is op HPB gevallen, omdat we in dit een bureau de perfecte combinatie vinden van strategie, creativiteit en purpose.'

Jacqueline Bosselaar, oprichter van HPB, vult aan: 'De vraag en richting die Arla op wil gaan als zuivelcoöperatie past goed bij de weg die we vanuit HPB zijn ingeslagen. We kijken ernaar uit om samen aandacht te verdienen voor de verschillende Arla-merken en zijn maatschappelijk relevante boodschap.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken