Bertolli kiest voor Dentsu
- Bureaus
- 26 mrt 2021 @ 07:26
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenFood
- 26 mrt 2021 @ 07:26
- Lucas Boon
Pastasausmerk Bertolli heeft mediabureau Dentsu gekozen voor zijn online en offline media-activiteiten in Nederland.
Aleks Fiege, directeur marketing Bertolli Nederland, zegt: 'We willen ons merkverhaal nieuw leven inblazen en het merk laten groeien. In Dentsu hebben we een partner met een frisse kijk op onze mediastrategie gevonden. Dit zal onder meer resulteren in een nieuwe koers op het gebied van digitale media, data en content partnerships.'
Ruud de Langen, chief growth officer bij Dentsu, vult aan: 'Bovenop een gedegen mediastrategie, die we vorm hebben gegeven via inzichten in consumentengedrag, zullen we innovatieve oplossingen toevoegen. Dit zal ongetwijfeld gaan resulteren in de gewenste groei van dit mooie merk.'
Het van origine Italiaanse foodmerk Bertolli bestaat sinds 1865 en is verkrijgbaar in 40 landen wereldwijd. Het assortiment bestaat uit pastasauzen, margarine en olijfolie.
Beeld via FB-pagina Bertolli.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing