Droomparken: bekijk de Klassieker vanuit 't Kuipie

Droomparken: bekijk de Klassieker vanuit 't Kuipie
  • Bureaus
  • 6 apr 2021 @ 12:09
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Feyenoord en Droomparken bieden drie supporters de kans om de Klassieker op zondag 9 mei te bekijken op een bijzondere plek. De winnaars maken namelijk kans om de wedstrijd te bekijken vanuit ‘’t Kuipie’.

Sportmarketingbureau House of Sports heeft in samenwerking TEN Content Agency en Feyenoord de campagne gecreëerd en geproduceerd in opdracht van Droomparken.

Dat ‘Kuipie’ staat niet in Rotterdam, maar op Droompark De Zanding. Daar worden meerdere hottubs omgetoverd tot ‘Kuipies’ van waaruit de supporters de wedstrijd op een groot scherm kunnen aanschouwen. Naast deze wedstrijdbelevenis krijgen de supporters een volledig verzorgde overnachting in één van de luxe vakantiewoningen van Droomparken. 

Hoofdrol voor Boskamp

Evenals bij eerdere campagnes van Feyenoord en Droomparken volgt de aankondiging van de actie door middel van een ludieke video met ras-Feyenoorder Jan Boskamp in de hoofdrol. Net als iedere Feyenoord-supporter mist ook Boskamp De Kuip en leeft hij op een andere manier toe naar de Klassieker.

Tijdens zijn vakantie op één van de vakantieparken van Droomparken nodigt hij Feyenoord-iconen Willem van Hanegem, Mike Obiku en oud-keeper Rob van Dijk uit om mee te gaan in ‘de bubbel’ en Feyenoord - Ajax te kijken vanuit hun eigen ‘Kuipie’. Bekijk de video hieronder.

 

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken