Smuldier zet hond en gezin centraal in nieuwe campagne

Smuldier zet hond en gezin centraal in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 13 apr 2021 @ 15:25
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesFood

Hondenvoermerk Smuldier lanceert een nieuwe campagne, waarin de hechte band tussen hond en gezin centraal staat. De campagne is ontwikkeld door Open Now.

Volgens Smuldier (onderdeel van Queens Products) worden honden steeds meer gezien als volwaardig onderdeel van het gezin en mogen de viervoeters ook steeds meer genieten van hun 'maaltijd'.

Robin van de Bruinhorst, commercieel directeur van Queens Products, zegt: 'In Nederland zijn er het afgelopen jaar 250.000 honden bijgekomen. Bovendien zijn we anders gaan kijken naar de rol van de hond in het gezin. Naast de gangbare brokken willen hondenliefhebbers hun huisdier natuurlijke hondenvoeding geven waar ze blij van worden. Dat willen we laten zien in deze nieuwe campagne.'

Lukas van de Ven, creative director van Open Now, vult aan: 'Werken voor een fast mover is en blijft fantastisch. Het veranderende gedrag rond hondenbezit en diervoeding is opvallend te noemen. Met deze campagne spelen we daar op in.'

De campagne wordt uitgerold op social media en in print. In de voice-over horen we acteur Ton Kas. Bekijk ‘m hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken