Tele2: bepaal het helemaal
- Bureaus
- 16 apr 2021 @ 12:22
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 16 apr 2021 @ 12:22
- Lucas Boon
Tele2 gelooft dat het maken van eigen keuzes het leven leuker, spannender en verrassender maakt. Een nieuwe campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko, moet dit idee versterken.
Tele2 biedt 'verschillende flexibele proposities' die je in staat stellen zelf te bepalen hoe je met telecom omgaat, aldus de provider. Met de campagne is ook een nieuwe campagnestijl gelanceerd: een evolutie naar een meer volwassen vormgeving die nog steeds onmiskenbaar Tele2 is, aldus Tele2 zelf. De campagne is uitgewerkt in 'alle touchpoints van de journey' die voor de doelgroep van 'heavy data-users' relevant zijn. Met andere woorden zijn dit: radio, digital out of home, online video en social media.
Positionering aangescherpt
Margaret Kreuger, manager brand & customer communications bij T-Mobile Nederland (waar Tele2 onder valt), zegt: 'We hebben onze positionering aangescherpt, van 'niet omdat het moet, maar omdat het kan' naar 'bepaal het helemaal'. De focus is verschoven van unlimited data alleen naar de keuzevrijheid die wij onze klanten te bieden hebben. 5G kan maandelijks aan of uit, unlimited data kan altijd of alleen in het weekend; en dat zijn nog maar twee voorbeelden van proposities die we onlangs hebben gelanceerd. Met deze ingrediënten hebben we weer een prachtige campagne ontwikkeld.'
Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'Het is een mooie uitdaging om een iconisch merk als Tele2 naar een volgend niveau te tillen. Een team-effort in co-creatie met Tele2, de mediabureaus (Mediacom en Iprospect, red) en TBWA\X. Met als resultaat een geïntegreerde campagne die is toegespitst op de interesses van de doelgroep en optimaal gebruikmaakt van de kanalen binnen de gehele custumer journey.'
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing