Una Paloma Blanca: Lidl en George Baker samen terug op de buis

Una Paloma Blanca: Lidl en George Baker samen terug op de buis
  • Bureaus
  • 2 apr 2021 @ 11:16
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailCampagnes

Voor de nieuwe tv-campagne van Lidl heeft George Baker zijn grote hit Una Paloma Blanca (1975) in een nieuw jasje gestoken. 'Vers brood haal ik bij de Lidl, en het is zeker niet duur', aldus de liedjesschrijver. De campagne is ontwikkeld door Joe Public.

Het is niet de eerste keer dat Lidl samenwerkt met Baker, al sinds 2018 schittert de zanger af en aan in de commercials van de supermarktketen – ditmaal vergezeld door de inmiddels bekende buurmannen Teun en Kevin.

€0,20 per broodje

Centraal in de campagne staat Lidl's aanbod van 40 soorten brood. In de 438 Lidl-winkelketens wordt naar eigen zeggen ieder uur vers brood afgebakken. 'We bieden een divers en hoogwaardig assortiment brood. En vanaf €0,20 per broodje zijn we extreem goedkoop. Met deze campagne willen we dat kenbaar maken', aldus Jorieke de Vries-Goosen, head of marketing bij Lidl.

Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken