Whole Earth kiest Lemon Scented Tea

Whole Earth kiest Lemon Scented Tea
  • Bureaus
  • 21 apr 2021 @ 11:24
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Het van origine Britse pindakaasmerk Whole Earth heeft creatief bureau Lemon Scented Tea gekozen als partner voor zijn marketingactiviteiten in Nederland en België. De eerste campagne genaamd ‘It’s peanuts’ ziet vandaag het levenslicht.

Whole Earth (moederbedrijf Wessanen) is sinds 2017 verkrijgbaar bij Albert Heijn. Aan Lemon Scented Tea is gevraagd een merk- en campagneconcept voor de lange termijn te ontwikkelen, waarin 'de pure natuurlijke energie' van het pindamaaskerk centraal staat. Energie van pinda's, niks meer, niks minder, zo luidt de boodschap. De campagne, bestaande uit drie social media-video's, is gericht op de zogenoemde active outdoor lifestyle-doelgroep.

De juiste snaar

Martijn Morsink, marketing director van Wessanen, zegt: 'We waren op zoek naar een onderscheidend concept voor de lange termijn, die de juiste snaar bij de doelgroep van Whole Earth raakt. We leggen de link tussen de intrinsiek goede eigenschappen van onze producten en de actieve levensstijl van de doelgroep. Met Lemon Scented Tea laten we merk én business groeien.'

Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken