Eye Filmmuseum lanceert online content-platform

Eye Filmmuseum lanceert online content-platform
  • Bureaus
  • 28 mei 2021 @ 12:16
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Content

Film- en kunstmuseum Eye in Amsterdam lanceert een nieuw contentplatform waarop de exposities ook digitaal te beleven zijn. Het platform is ontwikkeld door digitaal design-bureau Bravoure.

Het platform zorgt voor verbinding, context en verdieping in het aanbod van 50.000 Nederlandse en internationale films, aldus Eye. Een 'innovatief lagensysteem' maakt dat het diverse aanbod van Eye op een gebruiksvriendelijke manier te ontdekken is, waarbij de content is verrijkt met veel beeld en animatie.

Museale uitstraling

Lisette Ruijtenberg, hoofd marketing & communicatie bij Eye, zegt: 'Het is Bravoure gelukt om onze missie en visie te vertalen naar een prachtig online platform met museale uitstraling. De digitale omgeving biedt ons de mogelijkheid om activiteiten in onderling verband te presenteren, verhalen te vertellen, verbinding te maken met ons en publiek en bezoekers te laten ontdekken waar ons museum nog meer voor staat.'

Anthony Thissen, oprichter van Bravoure, vult aan: 'Het is te gek om te zien hoe we samen met Eye een digitale strategie voor de lange termijn hebben kunnen neerzetten. Film is een prachtig product en verdient ook digitaal een dominante plek.'

Bekijk het platform hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken