Mazda kiest voor Jump Retail

Mazda kiest voor Jump Retail
  • Bureaus
  • 27 mei 2021 @ 09:54
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Retail-bureau Jump in Amsterdam gaat aan de slag met de 'marcom-activiteiten' van automerk Mazda Motor Nederland. Aan de keuze ging een pitch vooraf.

Met de keuze voor Jump geeft Mazda invulling aan zijn ambities 'voor vernieuwing in activaties en een step-up in digitalisering van de marktbewerking', in vijftig dealervestigingen verspreid over Nederland. Wunderman Thompson blijft verantwoordelijk voor de strategische merkontwikkeling en landelijke campagnes van Mazda.

Judith Fuchs, marketing communicatie manager bij Mazda, zegt: 'Mazda is een ambitieus merk met een duidelijke visie op de invulling van retail. We zochten een bureaus dat ons -en vooral de dealers- kan helpen om die ambities waar te maken. Met Jump hebben we daarvoor de juiste partner aan boord.'

De juiste benadering

Jump gaat per 1 juli aan de slag met de doorvertaling en activatie van de nationale Mazda-campagnes naar lokaal niveau. Mark de Jonge, managing director van Jump Retail, zegt: 'Mazda is een prachtig merk met veel historie en een van de meest onderscheidende positionering in de autobranche. We zijn blij en trots om voor dit iconische merk aan de slag te gaan. Daar hoort ook een intelligente en vernieuwende inrichting van de dealerdesk bij. Dus geen 'one size fits all', maar de juiste benadering per locatie en marktgebied.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken