24Festival wordt Marketing en EffieLive!

24Festival wordt Marketing en EffieLive!
  • Bureaus
  • 24 jun 2021 @ 09:10
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Award

24 festival gaat voortaan bestaan uit MarketingLive!, marketingcongres, en uitreiking van de Effie Awards. De gemene deler van de events is marketingeffectiviteit.

De lessen uit Covid19 heeft deze transitie aldus de organisatie versneld. Van event nadrukkelijker naar hybride platform met meer interactie en contact met en tussen deelnemers, langduriger bereik voor partners en een grotere diversiteit in vorm.

Marketing & Effie Live! wordt dit jaar op 16 november georganiseerd in Theater Amsterdam. Ook dit jaar zullen delen van de programma’s digitaal te bekijken zijn.

MarketingLive!

Het MarketingLive! congres heeft dit jaar als thema Perspectives on Marketing en bestaat uit twee delen. Het ochtendprogramma bestaat uit keynotes en gaat Diana Matroos in gesprek met CMO’s over hun visie op het vak en hoe we als marketeers het verschil kunnen blijven maken. Daarna verplaatsen de deelnemers zich naar een andere setting waar zij aan tafel met elkaar kunnen lunchen, netwerken en meedoen met de live on stage interactieve talkshow.

Effie Awards uitreiking

Aan het eind van de middag start de Effie uitreiking. In het programma worden de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van marketingeffectiviteit en de trends binnen de inzendingen besproken. Uiteindelijk draait het bovenal om wie er dit jaar met de bronzen, zilveren of gouden effies naar huis gaan. Dick van der Lecq, voorzitter stuurgroep Marketing & Effie Live: ‘We zijn supertrots dat we ons na 10 jaar blijven ontwikkelen en opnieuw uitvinden om zo relevant te blijven voor het vak.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken