KNB zet 'meerwaarde notaris' centraal in nieuwe campagne
- Bureaus
- 9 jun 2021 @ 15:49
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 9 jun 2021 @ 15:49
- Lucas Boon
Wie aan de notaris denkt, denkt aan een akte. En dat terwijl het beroep veelzijdiger is dan alleen de juridische kant ervan, vindt de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB). Een nieuwe videocampagne, ontwikkeld door Kaliber, moet dit idee verstevigen.
Met de campagne 'Voor alle momenten die vragen om de notaris' staat de KNB stil bij de momenten die hebben geleid tot 'dat ene, allesbeslissende moment'. Momenten die steeds een andere eigenschap van de notaris vragen, aldus KNB. De campagne bestaat uit vijf online video's.
'Het testament opstellen, een bedrijfsovername van vader op dochter of een internationale fusie; het ene moment vraagt om vasthoudendheid en een rechte rug, het andere moment om betrokkenheid of verbinding. Afhankelijk van de situatie, vraag en betrokken partijen past de notaris toe wat er nodig. Al deze momenten komen terug in deze videocampagne', aldus Sytse Kooistra, strategy director van Kaliber.
De campagne wordt ook in print uitgerold. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing