BlaBlaCar kiest Fish and Burger
- Bureaus
- 16 jul 2021 @ 08:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 16 jul 2021 @ 08:56
- Sjaak Hoogkamer
De Franse scale-up BlaBlaCar wil gaan uitgroeien tot het wereldwijde go-to multi-modal platform voor bus-, carpool- en treinreizen. Digital growth agency Fish and Burger is ingeschakeld om ze daarbij communicatief te helpen.
Het doel van de partnership met Fish and Burger is naar eigen zeggen ‘het marktaandeel te laten groeien en BlaBlaCar uit te bouwen tot hét gedeelde reisplatform.’
Fish and Burger richt zich volledig op snelgroeiende startups en helpt hen exponentieel te groeien via digitale marketing. Mikel Burger: ‘Bij snelgroeiende bedrijven is het belangrijk om flexibel en proactief te zijn en de hoogste kwaliteit en service te leveren. Dat kunnen wij, omdat we wendbaar zijn en uitsluitend met externe specialisten werken.’
Paul-Adrien Cumenal, marketing team lead at BlaBlaCar: ‘We began working with Fish and Burger to help us develop a Marketing & Distribution plan which will fuel our business growth in the Benelux. Their flexible mindset & access to specific local specialists is what made the difference.’
Er liggen volgens Burger veel kansen in de reisbranche.‘Consumenten zijn bijvoorbeeld steeds milieubewuster en waar de meesten van hen nu voor korte afstanden met het vliegtuig reizen, zie je dat er een verschuiving plaatsvindt naar schonere vervoersmiddelen (zoals deelauto's, bussen of treinen). BlaBlaCar bevindt zich in een aantrekkelijke positie met het netwerk, platform en de reiservaring in meer dan 22 landen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing