Roderick Verplanken Head of Marketing Too Good To Go Nederland
- Bureaus
- 20 jul 2021 @ 09:15
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 jul 2021 @ 09:15
- Michiel van Zaane
Roderick Verplanken is gestart als Head of Marketing bij Too Good To Go Nederland. Hij wordt daarmee verantwoordelijk voor alle Nederlandse marketingactiviteiten.
Verplanken heeft hiervoor verschillende marketingrollen vervuld bij merken als Kraft Heinz, Westland Kaasspecialiteiten en Maxxium. Bij Maxxium, marktleider op het gebied van gedistilleerde dranken in Nederland, was hij de laatste drie jaar werkzaam als Marketing Manager. Hij heeft aan de basis gestaan van meerdere introducties, zoals Licor 43 Baristo en Licor 43 Fresco. Ook leidde hij de herpositionering van deze merken en de nieuwe communicatiestrategie die daarvoor nodig was. Licor 43 is nog steeds de nummer 1 likeur in Nederland en Villa Massa is in de afgelopen 5 jaar van de nummer 8 naar nummer 4 plek gestegen.
Tegen voedselverspilling
Verplanken stuurt bij Too Good To Go, de impactorganisatie die strijdt tegen voedselverspilling, een team van 6 specialisten aan: een PR specialist, communicatiespecialist, B2B specialist, projectmanager, creative en designer. Dit jaar komen er nog een B2B lead en impact manager bij.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing